iCar - samodzielna diagnoza auta w kilka minut!

interfejs diagnostyczny iCar
Interfejs diagnostyczny iCar to profesjonalne rozwiązanie dla tych, którzy chcą mięć pełną kontrolę nad swoim samochodem.
Obecnie jest to jeden z najnowszych interfejsów diagnostycznych, a jego zaletą jest to, że łączy się z większością silników aut osobowych na szynie CAN. 


Dostępne wersje kolorystyczne iCar2 i iCar3:

wersje kolorystyczne iCar2 i iCar3

Interfejs pozwala na bezprzewodową diagnostykę wszystkich aut z protokołem OBD2,
nie potrzebuje żadnych dodatkowych sterowników.



iCar występuje w 2 wersjach bezprzewodowych: bluetooth i WIFI

 
zasięg urządzenia iCar

Jakie są możliwości interfejsu iCar2 ? 

możliwości interfejsu iCar2



iCar współpracuje z takimi programami jak:


Program Scantoolnet PL: Interfejs pozwala na diagnostykę auta z poziomu obd, obsługuje również auta amerykańskie od 1996 rok do dziś, auta japońskie od 1996 rok do dziś, europejskie benzyna od 2001 rok do dziś oraz europejskie diesel od 2003/04 do dziś.

Program OPELtestPL: Program pozwala diagnozować: silnik, ABS, IMMO, skrzynie biegów w Oplach od 1996 do 2004 oraz dodatkowo w dieslach Renault np. 1.9 dCi 2.2 dCi.

Program MultiEcuScan PL: Wersja darmowa programu + ELM327 pozwala zdiagnozować: silnik, AirBag oraz wykasować inspekcję serwisową w ALFA ROMEO, FIAT, LANCIA. Wersja płatna ma dużo większe możliwości.

Program MaxiEcu v2 PL: Interfejs diagnozuje samochody marki: PEUGEOT, CITROEN, OPEL, MERCEDES, RENAULT, NISSAN i FORD. Interfejs diagnozuje: silnik, ABS, AirBag, licznik, skrzynię biegów.

Program SDPROG PL: Interfejs umożliwia odczyt przyczyny świecenia się kontrolki Check Engine/MIL, uzyskanie dodatkowych instrukcji naprawy, kasowanie kodów usterek.


Obsługiwane protokoły:
- SAE J1850 PWM (41.6 kbaud)
- SAE J1850 VPW (10.4 kbaud)
- ISO CAN (11 bit ID, 500 kbaud)
- ISO CAN (29 bit ID, 500kbaud)
- ISO CAN (11 bit ID, 250 kbaud)
- ISO CAN (29 bit ID, 250 kbaud)
- ISO 9141-2 (5 baud init, 10.4kbaud)
- ISO KWP (5 baud init, 10.4 kbaud)
- ISO KWP (fast init, 10.4kbaud)



Interfejs współpracuje ze wszystkimi telefonami z bluetooth i z systemami operacyjnymi:

- Android
- Windows Mobile
- Symbian
- Apple iOS



Wady:

- Wymaga znajomości programów diagnostycznych
- Ciężka kalibracja
- Na płycie dołączonej do zestawu znajdują się jedynie demonstracyjne (shareware) programy diagnostyczne


Zalety:

- Mały rozmiar
- Połączenie bezprzewodowe (przez Bluetooth lub WiFi)
- Nie wymaga podłączenia przewodów ani baterii
- Po 30min bezczynności włącza się opcja auto-sen
- Obsługuje wszystkie protokoły OBDII
- Adapter wykorzystuje jeden z najszybszych i najbardziej niezawodnych chipów ARM
- Podłączenie z dowolnego komputera, tabletu lub smartfona
- Nagrywanie parametrów i grafik w czasie rzeczywistym
- Umożliwia pobieranie danych na nośnikach zewnętrznych w różnych formatach



W zestawie:

- Interfejs iCar (Bluetooth lub WiFi)
- Instrukcja obsługi
- Płyta CD



Wymiary interfejsu iCar:

4.5 cm x 2.3 cm x 2.6 cm

iCar2 4.0 Bluetooth LE biały
iCar2 4.0 Bluetooth LE bialy

Na rynku dostępna jest także udoskonalona wersja iCar2iCar3. Obsługuje ona więcej protokołów od swojego poprzednika.


Protokoły obsługiwane przez iCar3:

- SAE J1850 PWM (41.6 kbaud)
- SAE J1850 VPW (10.4 kbaud)
- ISO 9141-2 (5 baud init, 10.4 kbaud)
- ISO 14230-4 KWP (5 baud init, 10.4 kbaud)
- ISO 14230-4 KWP (fast init, 10.4 kbaud)
- ISO 15765-4 CAN (11 bit ID, 500 kbaud)
- ISO 15765-4 CAN (29 bit ID, 500 kbaud)
- ISO 15765-4 CAN (11 bit ID, 250 kbaud)
- ISO 15765-4 CAN (29 bit ID, 250 kbau)
- A.SAE J1939 CAN (29bit ID, 250*Kbaud)
- B.USER1 CAN (11*bit ID, 125*Kbaud)
- C.USER2 CAN (11*bit ID, 50*kbaud)



System OBDII to obowiązujący standard w samochodach:

- benzynowych sprzedawanych od 1 stycznia 1996 roku w USA
- benzynowych sprzedawanych od 1 stycznia 2001 roku w UE
- benzynowych sprzedawanych od 1 stycznie 2002 roku w Polsce
- dieslach sprzedawanych od 1 stycznia 2003


LISTA OBSŁUGIWANYCH SAMOCHODÓW:



lista obsługiwanych samochodów przez iCar






Proponowane produkty:
Interfejs iCar 2 WIFI
Interfejs iCar 2 WIFI ELM327
Interfejs iCar 3 WIFI
Interfejs iCar 3 WIFI ELM327




2 komentarze:

  1. Jakim programem skasować błąd poduszki w BMW ???
    mam urządzenie iCar2

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry, Panie Adamie. Błąd poduszki można usunąć w modelach BMW od 1996 do 2008 roku za pomocą programu INPA-DIS. Dla pełnej kompatybilności z samochodem, warto zakupić dedykowany interfejs diagnostyczny - link: http://www.motoautko.pl/product-pol-6680-Interfejs-diagnostyczny-INPA-DIS-BMW.html. Znajduje się tu także lista modeli współpracujących z programem.
    Co do nowszych modeli - niestety takie oprogramowanie jest nieosiągalne i wówczas sugerujemy udanie się do autoryzowanego serwisu BMW.

    OdpowiedzUsuń