![interfejs diagnostyczny iCar interfejs diagnostyczny iCar](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhAQUo64KHtu6c-CIbhzCg0oVXIZLD6UtlKbC5xVBoD5OH0y9bQYgcwInphnEaMLMHvrYWdTjvzu4ahVMCiLwYwQp_CRHXVSgMJQg9XeZbmYaRxkes0H3PEZJsJvWrrFtJD4rYBhxgqEE8/s1600/blog.png)
Interfejs diagnostyczny iCar to profesjonalne rozwiązanie dla tych, którzy chcą mięć pełną kontrolę nad swoim samochodem.
Obecnie jest to jeden z najnowszych interfejsów diagnostycznych, a jego zaletą jest to, że łączy się z większością silników aut osobowych na szynie CAN.
Dostępne wersje kolorystyczne iCar2 i iCar3:
![iCar2 iCar3 - wersje kolorystyczne wersje kolorystyczne iCar2 i iCar3](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg98fbrCRFtVu5J8NrYhr2TI6TFynG3PRIw0H74JJmb3olfQmbEwh9Jm72Zkha_FHDwHoeZIDqoLww5-ofTTpBbbOi4rbxvRo_xX-4lqEFxl8Z13w1-ej0m1purQQdgJKt-TJ8SnP3aoK8/s1600/zbiorcze+kolory.png)
Interfejs pozwala na bezprzewodową diagnostykę wszystkich aut z protokołem OBD2,
nie potrzebuje żadnych dodatkowych sterowników.
iCar występuje w 2 wersjach bezprzewodowych: bluetooth i WIFI
![zasięg urządzenia zasięg urządzenia iCar](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgN95DEns1qSnTm4nsulMuGEpC7tx5hu1w-waO1Fsq6e9Tpt8MUYEBLJpCQPQH_sqO1Y252TLLANJAyCyEMnc1fpsynwoBA_O4-snmQzKrQ5hKLZynKxpYHEdRBpfV3hwYHshe0DYYNp38/s1600/zasieg.png)
Jakie są możliwości interfejsu iCar2 ?
![możliwości interfejsu diagnostycznego możliwości interfejsu iCar2](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjs8_XMNCuKFZcCH55KDWuxbhtOlBfDMGa5OndTD_mxoDIL8FCCooshl94e4F6w5rXTjE_x0PW7_XusPKdECWIqSaslYZzXLwclw7MNb5lPhL3zldCoEobSrfWJFa5oiU6Co1ghfAEJgrM/s1600/mozliwosci+interfesju.png)
iCar współpracuje z takimi programami jak:
Program Scantoolnet PL: Interfejs pozwala na diagnostykę auta z poziomu obd, obsługuje również auta amerykańskie od 1996 rok do dziś, auta japońskie od 1996 rok do dziś, europejskie benzyna od 2001 rok do dziś oraz europejskie diesel od 2003/04 do dziś.
Program OPELtestPL: Program pozwala diagnozować: silnik, ABS, IMMO, skrzynie biegów w Oplach od 1996 do 2004 oraz dodatkowo w dieslach Renault np. 1.9 dCi 2.2 dCi.
Program MultiEcuScan PL: Wersja darmowa programu + ELM327 pozwala zdiagnozować: silnik, AirBag oraz wykasować inspekcję serwisową w ALFA ROMEO, FIAT, LANCIA. Wersja płatna ma dużo większe możliwości.
Program MaxiEcu v2 PL: Interfejs diagnozuje samochody marki: PEUGEOT, CITROEN, OPEL, MERCEDES, RENAULT, NISSAN i FORD. Interfejs diagnozuje: silnik, ABS, AirBag, licznik, skrzynię biegów.
Program SDPROG PL: Interfejs umożliwia odczyt przyczyny świecenia się kontrolki Check Engine/MIL, uzyskanie dodatkowych instrukcji naprawy, kasowanie kodów usterek.
- SAE J1850 PWM (41.6 kbaud)
- SAE J1850 VPW (10.4 kbaud)
- ISO CAN (11 bit ID, 500 kbaud)
- ISO CAN (29 bit ID, 500kbaud)
- ISO CAN (11 bit ID, 250 kbaud)
- ISO CAN (29 bit ID, 250 kbaud)
- ISO 9141-2 (5 baud init, 10.4kbaud)
- ISO KWP (5 baud init, 10.4 kbaud)
- ISO KWP (fast init, 10.4kbaud)
Interfejs współpracuje ze wszystkimi telefonami z bluetooth i z systemami operacyjnymi:
- Android- Windows Mobile
- Symbian
- Apple iOS
Wady:
- Wymaga znajomości programów diagnostycznych- Ciężka kalibracja
- Na płycie dołączonej do zestawu znajdują się jedynie demonstracyjne (shareware) programy diagnostyczne
Zalety:
- Mały rozmiar- Połączenie bezprzewodowe (przez Bluetooth lub WiFi)
- Nie wymaga podłączenia przewodów ani baterii
- Po 30min bezczynności włącza się opcja auto-sen
- Obsługuje wszystkie protokoły OBDII
- Adapter wykorzystuje jeden z najszybszych i najbardziej niezawodnych chipów ARM
- Podłączenie z dowolnego komputera, tabletu lub smartfona
- Nagrywanie parametrów i grafik w czasie rzeczywistym
- Umożliwia pobieranie danych na nośnikach zewnętrznych w różnych formatach
W zestawie:
- Interfejs iCar (Bluetooth lub WiFi)- Instrukcja obsługi
- Płyta CD
Wymiary interfejsu iCar:
4.5 cm x 2.3 cm x 2.6 cmNa rynku dostępna jest także udoskonalona wersja iCar2 – iCar3. Obsługuje ona więcej protokołów od swojego poprzednika.
Protokoły obsługiwane przez iCar3:
- SAE J1850 PWM (41.6 kbaud)- SAE J1850 VPW (10.4 kbaud)
- ISO 9141-2 (5 baud init, 10.4 kbaud)
- ISO 14230-4 KWP (5 baud init, 10.4 kbaud)
- ISO 14230-4 KWP (fast init, 10.4 kbaud)
- ISO 15765-4 CAN (11 bit ID, 500 kbaud)
- ISO 15765-4 CAN (29 bit ID, 500 kbaud)
- ISO 15765-4 CAN (11 bit ID, 250 kbaud)
- ISO 15765-4 CAN (29 bit ID, 250 kbau)
- A.SAE J1939 CAN (29bit ID, 250*Kbaud)
- B.USER1 CAN (11*bit ID, 125*Kbaud)
- C.USER2 CAN (11*bit ID, 50*kbaud)
System OBDII to obowiązujący standard w samochodach:
- benzynowych sprzedawanych od 1 stycznia 1996 roku w USA- benzynowych sprzedawanych od 1 stycznia 2001 roku w UE
- benzynowych sprzedawanych od 1 stycznie 2002 roku w Polsce
- dieslach sprzedawanych od 1 stycznia 2003
LISTA OBSŁUGIWANYCH SAMOCHODÓW:
![lista obsługiwanych samochodów lista obsługiwanych samochodów przez iCar](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi-GP1Y5WXCuoyRslvvQv4-O-lGv2MnImc3sL-CMeUANHIBftgEgn14flE2ryHuxbMtNu9x6GT88_lXoxAXBqypsoJvCwC9Nnuuj9bUWLmRDIqYomDZkJyrjBBnuyNonH2TgzhKbwk5hcI/s1600/interfejs+marki_1.png)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEip7AKtuj0RVxo6FJU1PaEo0VY1kgyJLX7eV3q8dd_Bqop9WOZ7js6XLhX8v4eDSdMXfZigLkm8Zmch7osXwkfWL-Ck69bucnbhDQT-pOkNFu3iyhuE8wH9SPJ0CMH-HgaD3kUgKrnQ-54/s1600/interfejs+marki_2.png)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEimNSX-EF3LbONLl1fPyvVS0CFVJl6v7SGgMjwB83dUcVyyZkVUlzuqum300PV3pvyL_RY8vjyo3be__OCjQug7qhRxZ-J9_zHgPxqzIqn1RUes79dSmrnx-csc6UjpXKkgy3oMBkfeMxU/s1600/interfejs+marki2.png)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj91SmAiCTK-UMAj636-HpE4B0CBf9BdlWCGvo3jIubs7ftvMf_G20Cv2hJMv3vhyphenhyphen3UtA-T_0sQ33UDSbybyga6a7zyx0xPVJFLOMWkkL1R4nOGx4vmngpEwRtLbUBFzNPYxKljZ4qwmSI/s1600/interfejs+marki3.png)
Proponowane produkty:
![]() |
Interfejs iCar 2 WIFI ELM327 |
![]() |
Interfejs iCar 3 WIFI ELM327 |